Bc. Monika Zemanová
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu
Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je navržení marketingového plánu pro vybraný podnik. Práce je rozdělena na dvě části – na teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán teoretický koncept marketingového plánu včetně dále využívaných analýz. V následné praktické části je poté teoretický koncept aplikován v prostředí reálného podniku, kdy je provedena situační analýza, na základě které je navržena …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis is a proposal of a marketing strategy for a chosen company. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical one. The former one deals with the theoretical concept of marketing plan including the analysis used in the latter one. The theoretical concept is applied in practice in the latter section, where the situation analysis is conducted. Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ri0nk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Cenek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum nových aplikací užití drátu ve stomatologii a ortopedii
Petr Beránek -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková