Bc. Monika Zemanová

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je navržení marketingového plánu pro vybraný podnik. Práce je rozdělena na dvě části – na teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán teoretický koncept marketingového plánu včetně dále využívaných analýz. V následné praktické části je poté teoretický koncept aplikován v prostředí reálného podniku, kdy je provedena situační analýza, na základě které je navržena …více
Abstract:
The subject of the submitted thesis is a proposal of a marketing strategy for a chosen company. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical one. The former one deals with the theoretical concept of marketing plan including the analysis used in the latter one. The theoretical concept is applied in practice in the latter section, where the situation analysis is conducted. Based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Cenek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management