Michaela Procházková

Bachelor's thesis

Green marketing v DM drogeriemarkt

Green marketing in DM drogeriemarkt company
Abstract:
Tato bakalářská práce rozebírá marketingový mix společnosti dm drogerie markt, s.r.o. z pohledu green marketingu a porovnává ho s marketingovým mixem svých konkurentů na českém trhu. Součástí práce jsou výsledky realizovaného dotazníkového šetření, které spolu s výsledky SWOT analýzy byly podkladem pro navrhovaná opatření.
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing mix of dm drogerie markt, s.r.o. from the point of view of green marketing and compares it with the marketing mix of its competitors on the Czech market. Part of the work are the results of the implemented questionnaire survey, which, together with the results of the SWOT analysis, were the basis for the proposed measures.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.