Daniel Erlich

Diplomová práce

Prognóza vývoje e-sportu

Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je obeznámit publikum s velikostí a obsahem elektronického sportu, jeho historickým vývojem a predikcí do roku 2030. První kapitoly popisují videoherní trh a zaměřují se na e-sport z hlediska definic, charakteristik herních organizací, sledovanosti, kryptoměny, platforem a České republiky. Stěžejní část práce vychází z provedené analýzy videoherního trhu, která se …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to acquaint the audience with the size and content of electronic sport, its historical development and predictions. The first chapters describe the video game market and focus on e-sports in terms of definitions, characterstics of game organizations, viewership, cryptocurrency, platforms and Czech Republic. The main part of the work is based on the analysis of the video …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/jyi7di/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací