Sociální důsledky dlouhodobého uzavření škol v době COVIDové – Marie Daňková
Marie Daňková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Sociální důsledky dlouhodobého uzavření škol v době COVIDové
Anotace:
Tématem mé absolventské práce jsou sociální důsledky dlouhodobého uzavření škol v době COVIDové. Poznávacím cílem práce je zjistit, jaký mělo dlouhodobé uzavření škol během pandemie dopad na fyzické a psychické zdraví a sociální vztahy. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se celkem skládá ze čtyř kapitol. První kapitola je zaměřena na vymezení …víceAbstract:
The thesis is focused on social consequences of long-term school closures during the pandemic Covid-19. The aim of this thesis is to find out what was the impact of long-term school closures during the pandemic on mental and physical health and social relationships. This thesis is divided into the theoretical and practical parts.The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/k0h4hi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇKOVÁ, Marie. \textit{Sociální důsledky dlouhodobého uzavření škol v době COVIDové}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/k0h4hi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Názory učitelů základních škol na distanční vzdělávání v době pandemie
Vendula Frdlíková -
Distanční vzdělávání českého jazyka na 2. stupni základních škol
Michaela VYSTAVĚLOVÁ -
Názory rodičů na distanční vzdělávání v mateřské škole
Barbora Pappová -
Distanční vzdělávání dětí v mateřské škole pohledem učitele a ředitele mateřské školy
Kristýna Milarová -
Návrh učebního textu do předmětu Kavárenský provoz pro distanční vzdělávání
Kristýna Kuželová -
Dimensions of Human Rights during COVID 19 Pandemic in Europe. Derogations from basic human rights during COVID 19 Pan- demic under Article 15 ECHR.
Kumush SUYUNOVA