Marketingová strategie firmy Agát s.r.o. – Sára Bažantová
Sára Bažantová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Agát s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá teoretické aspekty marketingu. Druhá část se pak zabývá analýzou aktuálního stavu ve společnosti. Na základě všech získaných poznatků, analýz a dotazníkového šetření je navrženo …víceAbstract:
This bachelor thesis primarily focuses on the marketing analysis of a small family business with the aim of proposing recommendations and measures that will lead to an improvement of the company's current marketing strategy. The first part of the thesis discusses the theoretical aspects of marketing. The second part then deals with the analysis of the current situation in the company. Based on all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/kgkeyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová