ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VO VYBRANOM HOTELI – Tomáš Strela
Tomáš Strela
Bakalářská práce
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VO VYBRANOM HOTELI
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce je analýza marketingového mixu vo vybranom hoteli Claris, ktorý patrí do kategórie 5 hviezdičkových hotelov s prívlastkom Gran Luxe. Nachádza sa v Španielsku, v metropole katalánska Barcelone, v mestskej časti Eixample. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú uvedené pojmy ako marketing, marketingový mix, Porterova analýza konkurencie …víceAbstract:
The subject of the Bachelors thesis is the analysis of marketing mix in selected hotel Claris, which belongs to category of 5 stars hotels with possessive Gran Luxe. The hotel is located in the Eixample district of the Catalan capital Barcelona in Spain. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical section provides concepts as marketing, marketing mix, Porter …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/kohe2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analýza konkurence firmy Sportisimo
Tho The Quang -
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc
Název
Vložil
Vloženo
Práva