Patrik Němec

Bakalářská práce

Využití marketingového výzkumu pro zvýšení povědomí o Dnech partnerských měst ve Znojmě

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je oblast marketingového výzkumu zaměřeného na zjištění spokojenosti občanů na dnech partnerských měst ve městě Znojmo. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a partnerství. Dále z oblasti marketingového výzkumu a jeho procesu.V praktické části je představena Znojemská Beseda …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the area of marketing research focused on assessing visitor satisfaction during the “Days of Twin Citiesˮ in Znojmo. The paper is divided into two parts, a theoretical and a practical one. The first part contains theoretical knowledge from the area of marketing and twin cities; furthermore, it describes marketing research and its procedure.The practical part introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/l07uq5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.