Bc. Ekaterina Khalkhinova

Bakalářská práce

Analýza obsahu reklamního spotu

Analysis of an advertisement spot
Anotace:
Bakalařská práce rozebírá sociální reklamní spoty. Teoretická část se zabývá pojmem sociální reklamy, její rolí v televizi a na internetu, kreativními aspekty a vlivem na veřejnost. V praktické části je provedena podrobná obsahová analýza reklamních spotů organizace Unicef a Fondu na podporu dětí. Cílem závěrečné práce je zjistit, jaké metody využívá sociální reklama.
Abstract:
Bachelor thesis analyzes social commercials. The theoretical part deals with the concept of social advertisement, its role in television and the Internet, creative aspects and influence on public. The practical part is a detailed content analysis of Unicef and Fund to support children commercials. The aim of the thesis is to find out what methods are used by social advertising.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní