Dominik Ivanov

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku

Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí a aktuálními trendy. Teoretická část obsahuje definici strategického marketingu, marketingového mixu a současných marketingových trendů. Praktická část se soustředí na analýzu společnosti …více
Abstract:
The Master’s thesis is focused on the analysis of marketing strategy and innovation opportunities of a selected company. The objective of the thesis is to analyse marketing strategy of the selected company across all communication channels in comparison with the competition and current trends. The theoretical part consists of the definitions of strategic marketing, marketing mix and current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/l4czul/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací