Firemní kultura jako faktor prosperity firmy – Hana Kötelešová
Hana Kötelešová
Diplomová práce
Firemní kultura jako faktor prosperity firmy
Anotace:
Předmětem diplomové práce s názvem „Firemní kultura jako faktor prosperity firmy“ je analyzovat a specifikovat firemní kulturu podniku Lincoln CZ, s.r.o., zjistit její případné nedokonalosti a nalézt zlepšující opatření, jejichž realizací bude společnosti umožněno maximalizovat prosperitu. Práce je zaměřena jak na teoretickou, tak na praktickou stránku podnikové kultury. Teoretická část práce, vypracovaná …víceAbstract:
The subject of the thesis entitled "Corporate Culture as a Factor of Company's Prosperity" is to analyze and specify corporate culture of the Lincoln CZ Ltd. company, furthermore, to determine possible imperfections as well as to find measures for an improvement. Implementation of these measures will lead to growth of the company's prosperity. The work is focused both on theoretical and practical aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/l5c556/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Financial analysis of the selected company
Juraj Povinský