Veronika Rejčová

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing v neziskovém sektoru, zejména na specifické nástroje marketingové komunikace užívané v této oblasti. Hlavním cílem práce je analýza marketingových nástrojů ve vybrané neziskové organizaci a následné navržení optimálních změn a inovací. Práce je rozdělena na část teoretickou a část s případovou studií.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing in the non-profit sector, especially on specific marketing communication tools used in this field. The main aim of the work is to analyze marketing tools in a selected non-profit organization and to suggest optimal changes and innovations. The paper is divided into the theoretical part and the case study part.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní