Marie Nováková

Diplomová práce

Marketingový plán restaurace s cukrárnou

Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti marketingu, marketingu služeb a samotného marketingového plánování. Praktická část se zabývá charakteristikou dané restaurace s cukrárnou, dále analýzami makroprostředí a mikroprostředí …více
Abstract:
The thesis deals with marketing plan of chosen restaurant facility which provides also confectionery services. On the basis of this marketing plan, paper aims to propose the appropriate marketing measures. First part of the thesis offers a theoretical overview on marketing, marketing of services and marketing planning, in particular. The core of the analysis stands on characterizing the main features …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/lghfew/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku