Martin Koníček

Bakalářská práce

Marketingový mix ve vybraném podniku/instituci

Anotace:
Tématem bakalářské práce je Marketingový mix ve vybraném podniku/instituci. Cílem práce je vyhodnotit marketingové, komunikační aktivity a navrhnout doporučení, které povedou ke zlepšení marketingového mixu za pomoci analýzy a marketingového průzkumu. Teoretická část práce pojednává o základních pojmech a definicích z oblasti marketingu, marketingového mixu za pomoci odborné literatury, které jsou …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is a marketing mix in chosen company/institution. The aim of the work is to evaluate marketing communication activities and to create recommendations for improvement of a marketing mix using an analysis and a marketing research. Theoretical part of the thesis is dealing with basic terms and definitions from marketing field through professional literature. The terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/lonps5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lonps5 lonps5/4
30. 4. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.