Analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP. – Bc. Filip VÍTEK
Bc. Filip VÍTEK
Diplomová práce
Analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP.
The analysis of the tools of the political marketing in the propaganda of the NSDAP.
Anotace:
Tématem této práce je analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP. Cílem práce je zjistit, zda v sobě nacistická propaganda obsahovala prvky moderních volebních kampaní. Moderní volební kampaně jsou dnes předmětem studia disciplíny politického marketingu. Proto se první část práce snaží vymezit rozdíl mezi propagandou a politickým marketingem. Autor si stanovuje vlastní definici propagandy …víceAbstract:
The topic of this thesis is the analysis of the tools of the political marketing in the propaganda of the Nazi Party. The objective of this work is to analyze if the Nazi propaganda used and incorporate the elements of the modern political campaigns. The modern political campaigns are the subject of the study of the political marketing discipline. Therefore the first part of this thesis tries to define …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Zveřejnit od: 22. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTEK, Filip. Analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP.. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Propaganda v nacistickém Německu: postupy a techniky
Radek Uhlíř -
Propaganda v rámci nacistického Německa a socialistického Československa
Jitka Sláviková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva