Barbora Otoupalová

Bakalářská práce

Marketing neziskových organizací

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou situační analýzu a výzkum. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketing, marketingová strategie, vize, mise, cíle, proces …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of non-profit organizations and related issues. The aim of the work is to create a functional marketing strategy for the non-profit organization Diakonie Rolnička, based on situational analysis and research. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines the terms marketing, marketing strategy, vision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/n2422s/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management