Marek Slavík

Diplomová práce

Marketingový plán pro nový produkt Granny

Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při formulaci návrhu uvedení produktu na trh. Východiskem formulace samotného plánu jsou analýzy makro a mikroprostředí podniku, ze kterých se vychází při definování cílů a strategií. Také …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a marketing plan for a product maxitelephone Granny produced by Jablotron. The thesis describes the structure and the basis for creating a marketing plan. It is used for formulating of the product launch proposal. The starting point for the creation of the marketing plan is consisted of external and internal environment situation analysis of the company, which are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/n3i8zh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů