Analýza marketingového přístupu v podniku – Martina Šplíchalová
Martina Šplíchalová
Bakalářská práce
Analýza marketingového přístupu v podniku
Anotace:
Náplní bakalářské práce s názvem Analýza marketingového přístupu v podniku je popsání a zhodnocení marketingového přístupu v Čajovém baru Peklo, Nebe, Ráj za použití vhodné literatury. První dvě kapitoly se zabývají teoretickými východisky spojenými se základními marketingovými pojmy, je vymezen termín marketingový plán a jeho součásti. Ve zbylých kapitolách je provedena analýza současného marketingového …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis titled 'Analysis of the marketing approach in a company' is to describe and evaluate the marketing approach in the Tea bar Hell, Heaven, Paradise, using the appropriate literature. The first two chapters deal with the theoretical bases associated with basic marketing concepts, defined the term marketing plan and its components. In the remainig chapters is analyzed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/n62685/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová