Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily – Tomáš Kučera
Tomáš Kučera
Diplomová práce
Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily
Anotace:
Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje historii automobilismu, typy elektrifikace, definuje marketingové nástroje a další používané metody. V praktické části je provedena aktuální situační …víceAbstract:
Master thesis, whose name is „Case study: Proposal of Marketing Campaign for electric cars“ is dealing with proposal of real marketing camapign for electric car Mustang Mach-E from american car company Ford. Master thesis has got two parts. Theoretical consist of motoring history, types of electrification, defines marketing tools and another used methods. In practial part of Master thesis is make current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/nj6kvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Tomáš. \textit{Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/nj6kvt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.
Nela Kouřilová -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Marketingová strategie automobilového prodejce
Iveta REITINGEROVÁ -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Veronika Kliská -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová