Martin Krumpolc

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingová strategie vybraného podniku

Anotace:
Cílem práce je vytvoření marketingové strategie vybranému podniku. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je část teoretickou, kde je objasněno, co je to marketing a různé marketingové pojmy pro vytvoření marketingové strategie. Druhou částí je praktická část, kde je představena konkrétní společnost, na kterou se vytvoření vhodné marketingové strategie aplikuje. Jsou zde aplikovány marketingové …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for the selected company. The work is divided into two parts. The first part is the theoretical part where it is explained what marketing is and the different marketing concepts to create a marketing strategy. The second part is the practical part where a specific company is introduced to which the creation of an appropriate marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: http://theses.cz/id/npfwbu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost