Marketingová strategie vybrané společnosti – Kateřina Bezchlebová
Kateřina Bezchlebová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Marketingová strategie vybrané společnosti
Anotace:
Tato absolventská práce se zabývá analyzováním marketingové strategie společnosti Designfoods s.r.o. Teoretická část této práce se zaměřuje na teoretická východiska, které směřují ke správnému pochopení problematiky marketingové strategie firmy a jejího analyzování. V další části práce jsou dílčí analýzy marketingové strategie firmy. Součástí práce je také návrhová část, která by po implementaci měla …víceAbstract:
This graduate thesis deals with analysing the marketing strategy of Designfoods s.r.o. company. The theoretical part of this thesis focuses on the theoretical starting points that lead to a correct understanding of the issue of the company's marketing strategy and its analysis. The next part of the thesis contains partial analyses of the company's marketing strategy. The thesis also includes a part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
http://theses.cz/id/nsiloc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEZCHLEBOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová strategie vybrané společnosti}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nsiloc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program / obor:
68-41-N/03 / Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová