Zdroje financování malých a středních podniků – Vendula Hrnčířová
Vendula Hrnčířová
Bakalářská práce
Zdroje financování malých a středních podniků
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Zdroje financování malých a středních podniků“ je identifikace a rozbor dostupných zdrojů financování pro malé a střední podniky v České republice. Úvodní část se zabývá teoretickým vymezením dané problematiky. Praktická část obsahuje podnikatelský plán fiktivního podniku. Jsou zde navrženy vhodné zdroje financování podnikatelského záměru. Dále jsou tyto zdroje financování …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Financial sources of small and medium enterprise” is identification and analysis of financial sources available for small and medium enterprise in the Czech Republic. The introductory part deals with theoretical specification of the issue. The practical part contains a business plan of a specific company. Here, the suitable sources for the business plan financing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/opejse/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRNČÍŘOVÁ, Vendula. \textit{Zdroje financování malých a středních podniků}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/opejse/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Hrnčířová, V.
27. 4. 2013