Zuzana Přibylová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

INFLUENCER MARKETING

Anotace:
Absolventská práce se zabývá fenoménem influencer marketingu a analyzuje jeho klíčové aspekty, včetně strategií spolupráce s influencery, výběru vhodných platforem sociálních sítí a přístupů influencerů k tvorbě obsahu. Cílem práce je komplexně popsat oblast influencer marketingu a na základě reálných příkladů zhodnotit jeho efektivitu a potenciál.Metodologicky práce využívá kombinaci primárních a …více
Abstract:
This dissertation examines the phenomenon of influencer marketing and analyses its key aspects,, including influencer collaboration strategies, social media platform selection, and influencer content creation approaches. The thesis aims to comprehensively describe the field of influencer marketing and assess its effectiveness and potential based on real-world examples.Methodologically, the thesis employs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: http://theses.cz/id/pfabyr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní