Marketingová komunikace společnosti SWN Moravia, s.r.o. na českém a zahraničním trhu – Kristýna Nekulová
Kristýna Nekulová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti SWN Moravia, s.r.o. na českém a zahraničním trhu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybrané společnosti na českém a zahraničním trhu. V první části práce jsou objasněna teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. V druhé části je představena činnost společnosti a zanalyzován její současný stav. Poslední část práce je zasvěcena návrhu doporučení, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace společnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication of a selected company on the Czech and foreign market. In the first part of the thesis, the theoretical concepts of marketing and marketing communication are clarified. In the second part, the business activities of the company are presented and its current status is analysed. The last part of the thesis is dedicated to recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/r5hdol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva