Osobnostní profil manažera pracujícího v korporátní organizaci – Kateřina Nováková
Kateřina Nováková
Bakalářská práce
Osobnostní profil manažera pracujícího v korporátní organizaci
Anotace:
Bakalářská práce poskytuje aktuální pohled na manažera pracujícího v korporátní organizaci. V rámci teoretické části je popsána problematika související s tímto tématem, zejména osobnost manažera a požadavky na něj kladené včetně úrovně emoční inteligence. V případě vyhraněnosti některých vlastností typických pro manažery jsou uvažovány i jejich patologické varianty. Praktická část zahrnuje kvalitativní …víceAbstract:
This bachelor thesis provides a current profile of a manager working in a corporate organization. The theoretical part describes all issues related to this topic, especially the personality of a manager as well as specific requirements for this position including the ability of using emotional intelligence in the workplace. Some typical characteristics for managers and their pathological modifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rhb4jf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Osobnostní profil manažera pracujícího v korporátní organizaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/rhb4jf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Analýza profilu manažéra v hoteli
Dominika Bednárová -
Analýza profilu manažera hotelu
Simona Pagáčová -
Zhodnocení motivace vedoucích pracovníků v korporátní organizaci
Pavel Duchoň -
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Korporátní filantropie z pohledu neziskové organizace a dárce
Petra Volková -
Zhodnocení motivace vedoucích pracovníků v korporátní organizaci
Pavel Duchoň