Pavel Schmied

Bakalářská práce

Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití personálního marketingu při tvorbě komunikační strategie za účelem získání vhodných kandidátů na pozici „Product application specialist“. V první části jsou definovány teoretická východiska problematiky personálního marketingu a vymezeny pojmy s ní související. Druhá část se věnuje analýze současného stavu personálního marketingu ve firmě. Analýza je postavena …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the application of Personnel Marketing on creating a communication strategy in order to obtain suitable candidates for the position of “Product application specialist“. The first section defines the theoretical basis of Personnel Marketing. The second section is focused on analysis of the current situation of Personnel Marketing in the company. The analysis is based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/rn5j2k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií