Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení – Zuzana Lepičová
Zuzana Lepičová
Diplomová práce
Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením a optimalizací interní komunikace a komunikačních nástrojů v konkrétní společnosti. Teoretická část zahrnuje kapitoly věnující se komunikaci, kultuře organizace, strategickému řízení a marketingovému výzkumu. K hlavním cílům práce patří popis komunikace, jejího významu při implementaci strategií, analýza a zhodnocení komunikačních nástrojů interní komunikace ve …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation and optimization of internal communication and its tools in a specific company. The theoretical part includes chapters dealingwith communication, organization culture, strategic management and marketing research. The main objectives of the thesis include the description of communication, itsimportance in the implementation of strategies, the analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rpp7sx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEPIČOVÁ, Zuzana. \textit{Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rpp7sx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Internal Communication as a Strategic Management Tool
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Event management v interní marketingové komunikaci podniku
Barbora Syrová -
Interní komunikace a organizační kultura ve vybrané společnosti
Michaela Havlová -
Vliv interní komunikace na motivaci pracovníků ve vybraném podniku
Jiří Markytán -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová