Ida Veitová

Bakalářská práce

Personální marketingový mix

Anotace:
Tématem bakalářské práce je personální marketingový mix. Obecným cílem je popis obecných teoretických poznatků o personálním marketingovém mixu, popis vybraných nástrojů personálního marketingového mixu s ohledem na interní personální marketing. Další částí této bakalářské práce je analýza konkrétní společnosti a jejího interního personálníálního marketingového mixu. Za pomocí dotazníkového vyhodnocení …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is a personal marketing mix. The general aim is to describe the general theoretical knowledge about the personal marketing mix, a description of selected tools of personal marketing mix in line with internal personnel marketing. Another aim of this bachelor thesis is to analyze a company and its internal marketing mix. Through a questionnaire evaluation, a factory will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/rqk9t8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích