Bc. Tereza KOVAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Obchodní domy firmy Baťa
Bata Company Department Stores
Anotace:
Práce se zabývá plánováním a výstavbou obchodních domů Baťa. Sleduje také jejich vnitřní uspořádání, užití reklamy a požadavky kladené na zaměstnance. Konkrétní příklady uvádí ve výběrovém katalogu staveb.Abstract:
The work deals with planning and developing of Baťa department stores, as well follows their inner ordering, use of propagation and demands on employees. Exact examples are mentioned in selective catalogue of buildings.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Prof. PhDr. Rostislav Švácha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVAŘÍKOVÁ, Tereza. Obchodní domy firmy Baťa. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie a dějiny výtvarných umění / Dějiny výtvarných umění
Práce na příbuzné téma
-
Tematický soupis stavební dokumentace firmy Baťa ve fondech Moravského zemského archivu v Brně, Státním okresním archivu Zlín
Tereza KOVAŘÍKOVÁ -
Možnosti rozvoje soft skills u zaměstnanců firmy Rezek spol.s r.o.
Kateřina Madajová -
Řízení obchodního oddělení firmy
Šárka Koníčková -
Projekt rodinného domu s malou provozovnou s využitím prvků firmy Heluz
Jan Fošum -
Tematický soupis stavební dokumentace firmy Baťa ve fondech Moravského zemského archivu v Brně, Státním okresním archivu Zlín
Tereza KOVAŘÍKOVÁ -
(Ne) Přítel města? Obchodní domy 60. - 80. let v malých městech jižních Čech.
Kateřina NOVOSÁDOVÁ -
Obchodní domy Brouk + Babka a jejich sortiment
Alena Jahnová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova
Název
Vložil
Vloženo
Práva