Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí – David MACHALSKÝ
David MACHALSKÝ
Bachelor's thesis
Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí
Analysis of the depth of market and entrepreneurial orientation of micro and small enterprises in Valašské Meziříčí
Abstract:
The size of a firm highly affects its ability to conduct conventional marketing activities and therefore micro or small companies tend either not to engage in marketing at all or fail in doing so. Over the last three decades the research of marketing for small firms has shifted towards the area of entrepreneurship as well as it is argued that the interface between Marketing and Entrepreneurship, known …viacAbstract:
Velikost firmy má velký vliv na její schopnost provádět konvenčí marketing a proto velice často firmy mikro a malé velikosti činnost marketingu zanedbávají nebo ji provádí špatně. V poslední 30 letech se výzkum marketingu malých firem začal věnovat více podnikové stránce malých firem a začal brát v potaz podnikatele jako jednotlivce a jejich schopnosti a dovednosti. V anglicky psané literatuře jsou …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Kevin Rowles
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHALSKÝ, David. \textit{Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/sxdbeu/.
Jak správně citovat práci
MACHALSKÝ, David. Analýza hloubky marketingové a podnikové orientace podniků mikro a malé velikosti ve Valašském Meziříčí. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků před a po vstupu České republiky do Evropské unie
Štěpán Štarha -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Žádoucí posun paradigmatu vůdcovství a vedení lidí v malých a středních podnicích
Marcela Loubalová -
Malé a střední podniky v České republice a jejich využití jako nástroj pro regionální politiku se zvláštním zaměřením na klastry a poskytnuté podpory pro rozvoj malých a středních podniků dle krajů a programu
Andrew Timothy Jenkins