CROWDSOURCING V CESTOVNÍM RUCHU – Anastasiia Skvortsova
Anastasiia Skvortsova
Bakalářská práce
CROWDSOURCING V CESTOVNÍM RUCHU
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu crowdsourcingu, definuje jeho význam a pojetí z obecného hlediska a nahlíží, jakými formami a způsoby by jej bylo možno aplikovat v oboru cestovního ruchu. Pro každou destinaci cestovního ruchu a v ní působící podnikatelské subjekty je důležité zvyšovat návštěvnost na základě propracované marketingové strategie. K tomu lze využít současného fenoménu sociálních sítí …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the topic crowdsourcingu, defines its meaning and concept from a general standpoint and sees such forms and ways it can be applied in the field of tourism. For each destination of tourism and active business entities, it is important to increase traffic on the basis of an elaborate marketing strategy. To do this you can take advantage of the current phenomenon of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/t94hpo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
The Style of Secondary School Textbooks (Analysis of Czech textbooks of English in reflection of past and future)
Jindra Bromová -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková -
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Petra Chaloupková -
The style of textbooks (analysis of primary/secondary school /university textbooks)
Renata Březinová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Nejvýznamnější destinace náboženského cestovního ruchu v Eurasii
Ema Veselá
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mišková, I.
4. 10. 2015
Mišková, I.
4. 10. 2015