Marketingová komunikace v Celní správě ČR zaměřená na problematiku drogové činnosti a její prevence – Hana Nechvátalová
Hana Nechvátalová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v Celní správě ČR zaměřená na problematiku drogové činnosti a její prevence
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci v Celní správě ČR zaměřené na problematiku drogové činnosti a její prevence směrem k pracovníkům a studentům základních a středních škol Jihomoravského kraje. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy jako marketing, marketingová komunikace a plán marketingové komunikace tak, jak …víceAbstract:
This bachelor´s thesis pursues the matter of marketing communication within the Customs administration of the Czech Republic with emphasis on drug issues and it´s prevention towards to workers and students of elementary and high schools in the region of Southern Moravia. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes basic terms of marketing, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/th49dn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NECHVÁTALOVÁ, Hana. \textit{Marketingová komunikace v Celní správě ČR zaměřená na problematiku drogové činnosti a její prevence}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/th49dn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva