Karolína Kasnerová

Bakalářská práce

Role marketingu na sociálních sítích

Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingu a rolím, které má na sociálních sítích. Teoretická část obsahuje definice marketingových pojmů, vztah marketingu a internetu a také princip fungování sociálních sítí. V neposlední řadě teoretická část zahrnuje hlavní role marketingu na sociálních sítích. Cílem praktické části je zanalyzovat společnost Myprotein a její stávající fungování na sociálních sítích. Díky …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to marketing and the roles it has on social networks. The theoretical part contains definitions of marketing concepts, the relationship between marketing and the internet and the principal of how social networks work. Last but not least, the theoretical part includes the main roles of marketing on social networks. The aim of practical part is to analyse the Myprotein …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/tw8r3g/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2022

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management