Role marketingu na sociálních sítích – Karolína Kasnerová
Karolína Kasnerová
Bakalářská práce
Role marketingu na sociálních sítích
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingu a rolím, které má na sociálních sítích. Teoretická část obsahuje definice marketingových pojmů, vztah marketingu a internetu a také princip fungování sociálních sítí. V neposlední řadě teoretická část zahrnuje hlavní role marketingu na sociálních sítích. Cílem praktické části je zanalyzovat společnost Myprotein a její stávající fungování na sociálních sítích. Díky …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to marketing and the roles it has on social networks. The theoretical part contains definitions of marketing concepts, the relationship between marketing and the internet and the principal of how social networks work. Last but not least, the theoretical part includes the main roles of marketing on social networks. The aim of practical part is to analyse the Myprotein …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/tw8r3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová