Ing. Marek Štepita

Diplomová práce

Budování značky prostřednictvím crowdfundingu

Brand building by way of crowdfunding
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Brand building by way of crowdfunding“ is to analyze the crowdfunding method as a brand building tool. The focus in this paper is on reward-based crowdfunding through internet based platform. First part aims at the theoretical background of crowdfunding and brand building with focus on digital communication channels. At the end of the first part author defines the …více
Abstract:
Predmetom práce „Budovaní značky prostředníctvím crowdfundingu“ je analýza procesu využitia metódy crowdfundingu, pri budovaní značky. Konkrétne sa táto práca zaoberá metódou reward-based crowdfundingu, prostredníctvom internetovej platformy. Prvá časť práce je zameraná na objasnenie problematiky crowdfundingu a teórie budovania značky, s prihliadnutím na oblasť digitálnych komunikačných kanálov. V …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management