Vzdělávání žáka s kombinovanou vadou – Kristýna HOŠKOVÁ
Kristýna HOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka s kombinovanou vadou
Education and training of a student with a combined defect
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá kombinovaným postižením, jeho terminologií, etiologií, kategorizací jedinců s kombinovanou vadou, vzděláváním těchto žáků, dětskou mozkovou obrnou jako kombinovanou vadou. Praktická část se věnuje dívce s DMO a jejímu vzdělávání z pohledu jejích pedagogů a rodiny.Abstract:
This thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals with multiple disabilities, its terminology, etiology, classification of individuals with a combined defect, the education of these students and Cerebral palsy as a combined defect. The empirical part deals with a girl with cerebral palsy and her education from the perspective of her teachers and family.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŠKOVÁ, Kristýna. Vzdělávání žáka s kombinovanou vadou. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová -
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Vliv strukturovaného učení na rozvoj komunikačních dovedností u žáků s kombinovaným postižením a poruchou autistického spektra
Tereza Bechyňská -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Využití pomůcek při práci s žáky s PAS v ZŠ speciální
Veronika ŠTĚPÁNOVÁ -
Aplikace muzikoterapie v edukaci žáků s kombinovaným postižením
Tereza Kunzová -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Specifika práce ve školní družině u dětí s kombinovaným postižením
Adam Procházka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses un8qr6 un8qr6/2
22. 6. 2012





