Marketingová strategie vybraného subjektu – Mgr. Václav BÖHM, DiS.
Mgr. Václav BÖHM, DiS.
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného subjektu
Marketing strategy of selected company (Aukro s. r. o.)
Anotace:
Obsahem této práce jsou marketingově-strategické a plánovací procesy prováděné na konkrétním tržním subjektu. V první, teoretické části jsou popsány nejprve nástroje, které napomáhají k následnému výběru strategie (marketingový audit, Porterův 5-ti faktorový model analýzy konkurenčních sil, mapa tržního bojiště). Poté následují konkrétní specifikace marketingových strategií a samotného marketingového …víceAbstract:
The main content of this work are marketing strategy and planning proces-ses, which are applied on the particular company. The first, theoretical part describes possible tools, that can help for final choice of strategy (marketing audit, Porter´s 5 factors model of competitors strengths and map of market battle field). These are lately followed by specification of most used marketing strategies and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÖHM, Václav. Marketingová strategie vybraného subjektu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Business Model Canvas kulturního gastronomického zařízení
Romana Čertíková -
Business model na založení cukrárny
Adam Netolička -
Business model sportovní značky pro bojová umění
Josef Landa -
Analýza konkurenčních modelů automobilu Škoda Kodiaq
Nikolay Spitsyn -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
Barbora Vokrouhlíková