Monika Brůnová
Diplomová práce
Marketing hlavního města Prahy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem měst a obcí v praktickém využití hlavního města Prahy. Práce představuje subjekty, které se v Praze marketingem zabývají, a popisuje jejich činnost podle cílových skupin, na které se zaměřují. Součástí práce je také komparace Prahy a Vídně v oblasti marketingu zaměřeného na cestovní ruch. Na základě analýzy současného stavu marketingu Prahy jsou navrženy opatření …víceAbstract:
This thesis deals with marketing of municipalities in the practical application of the capital city Prague. The thesis presents entities, which are concerned with marketing in Prague, and describe their activity according target groups, which they are focused on. The thesis also includes a comparison of Prague and Vienna in marketing of tourist industry. On the basis of an analysis of the current situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/v6i3md/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing mest
Aneta Tomečková -
Marketing a propagace měst a obcí
Markéta Loušová -
Marketing a propagace měst a obcí
Lukáš Pochman -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva