Mgr. Zuzana KNEDLOVÁ

Bachelor's thesis

Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Tasting and presentation of the products in the hypermarkets and the supermarkets as the form of sales presentation
Abstract:
V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník …more
Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the presentations and in-store tasting in hypermarkets and supermarkets. I want to find out how presentations and in-store tasting influence customers, which sort of products does the customer prefer during the presentations and in-store tasting. I would like to find out, how these activities are efficient for the submitters. To find out these questions from customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4810

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KNEDLOVÁ, Zuzana. Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.