Kateřina Huňařová

Bakalářská práce

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE PRO TEMPLÁŘSKÉ SKLEPY ČEJKOVICE

Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci a marketingovém výzkumu pro vinařské družstvo Templářské sklepy Čejkovice. Marketingová komunikace je v teoretické části práce rozebírána ve všech jejích částech a podrobnostech. Marketingový výzkum je zde prozkoumáván jen povrchově, a to tak aby dostačoval požadavkům pro praktickou část. V té, se pak kromě zkoumání marketingové komunikace a marketingového …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication and market research for a wine company called Templářské sklepy Čejkovice. The theoretical part focuses on all the parts and aspects of marketing communication, whereas market research is discussed only on surface to meet the requirements for the practical part. The theoretical part examines the marketing communication and market research and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/vk2r7k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses vk2r7k vk2r7k/4
29. 9. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.