MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE PRO TEMPLÁŘSKÉ SKLEPY ČEJKOVICE – Kateřina Huňařová
Kateřina Huňařová
Bakalářská práce
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE PRO TEMPLÁŘSKÉ SKLEPY ČEJKOVICE
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci a marketingovém výzkumu pro vinařské družstvo Templářské sklepy Čejkovice. Marketingová komunikace je v teoretické části práce rozebírána ve všech jejích částech a podrobnostech. Marketingový výzkum je zde prozkoumáván jen povrchově, a to tak aby dostačoval požadavkům pro praktickou část. V té, se pak kromě zkoumání marketingové komunikace a marketingového …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication and market research for a wine company called Templářské sklepy Čejkovice. The theoretical part focuses on all the parts and aspects of marketing communication, whereas market research is discussed only on surface to meet the requirements for the practical part. The theoretical part examines the marketing communication and market research and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/vk2r7k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výrobního procesu ve firmě Templářské sklepy Čejkovice
Pavel Hnidák -
Analýza rentability společnosti Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo
Iveta Krausová -
Finanční analýza vinařského družstva Templářské sklepy Čejkovice
Pavel Vomáčka -
Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Martina SASÍNKOVÁ -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mišková, I.
29. 9. 2015