Společenská odpovědnost firem ve společnosti Tesco Stores ČR, a.s. – Ivana Hoferová
Ivana Hoferová
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem ve společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Společenská odpovědnost firem ve společnosti Tesco Stores ČR, a.s.“ V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy, které byly využity pro praktickou část bakalářské práce. Bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zaměstnanci a zákazníky společnosti. Na základě tohoto šetření byly odhaleny nedostatky a vyvozena doporučení, která by měla umožnit zlepšení problematiky …víceAbstract:
The topic of bachelor thesis is „Social responsibility in Tesco Stores Czech Republic Ltd.“ In the theoretical part there are described and explained the terms used and implemented in practical part. Survey was conducted among employees and customers of the firm. The investigation has identified deficiencies and then recommendations was drawn, which should help to raise the problems of social responsible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/vqmzto/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Yu-Hsin Cheng -
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Karolína Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva