Analýza ekonomického postavení společnosti Pragis a. s. – Jakub Donát
Jakub Donát
Bakalářská práce
Analýza ekonomického postavení společnosti Pragis a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy ekonomického postavení podniku ve vybrané společnosti působící na českém trhu. Jedná se o akciovou společnost Pragis. Cílem této práce je provedení finanční a strategické analýzy, a to externě z veřejně dostupných zdrojů. Výsledkem je zhodnocení ekonomické situace na základě těchto analýz a tam, kde je to možné případné doporučení kroků, které by …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of analysis of the economic position of a company operating on the Czech market, the joint-stock company Pragis. The aim of this thesis is to implement financial and strategic analysis externally from publicly available sources. The result is an assessment of the economic situation on the basis of this analysis and recommendations for action that would lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/wbwg1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova