Hodnocení spokojenosti zákazníků supermarketu Billa ve Znojmě – Martina Bilová
Martina Bilová
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků supermarketu Billa ve Znojmě
Anotace:
Tématem bakalářské práce je hodnocení spokojenosti zákazníků supermarketu Billa ve Znojmě. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy, které se týkají marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část práce se věnuje společnosti Billa ve Znojmě. Je popsána její historie, poslání či vize. Součástí jsou také výsledky marketingového …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the evaluation of customer satisfaction in the Billa supermarket in Znojmo. The bachelor thesis is divided into two parts – a theoretical and a practical one. In the theoretical part the terms relevant to marketing and marketing research are defined. The practical part deals with the Billa company in Znojmo. Its history, mission and vision are described. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/wvajah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Radovan Štěpánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva