Lenka Votočková

Diplomová práce

Produktová a komunikační strategie vybraného mobilního operátora

Anotace:
Diplomová práce se zabývá produktovou a komunikační strategií vybraného mobilního operátora. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, který v sobě zahrnuje produkt, místo, komunikaci a cenu. Nejdůležitější složkou marketingového mixu v práci je produkt a komunikace. Dále teoretická část popisuje komunikační strategii a komunikační mix, který se skládá z reklamy, podpory prodeje, public relations …více
Abstract:
This thesis focuses on the theoretical and practical investigation undertaken on products created by a selected mobile provider company. The first part of the theoretical study examines a combination of factors that constitute the marketing mix, which involves the product, location, communication and price. The most important component of the marketing mix is the product. The second part of the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/x1dmfa/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty