Produktová a komunikační strategie vybraného mobilního operátora – Lenka Votočková
Lenka Votočková
Diplomová práce
Produktová a komunikační strategie vybraného mobilního operátora
Anotace:
Diplomová práce se zabývá produktovou a komunikační strategií vybraného mobilního operátora. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, který v sobě zahrnuje produkt, místo, komunikaci a cenu. Nejdůležitější složkou marketingového mixu v práci je produkt a komunikace. Dále teoretická část popisuje komunikační strategii a komunikační mix, který se skládá z reklamy, podpory prodeje, public relations …víceAbstract:
This thesis focuses on the theoretical and practical investigation undertaken on products created by a selected mobile provider company. The first part of the theoretical study examines a combination of factors that constitute the marketing mix, which involves the product, location, communication and price. The most important component of the marketing mix is the product. The second part of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/x1dmfa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTOČKOVÁ, Lenka. \textit{Produktová a komunikační strategie vybraného mobilního operátora}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/x1dmfa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
Gabriela Kovářová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Predrag Miloševič -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá