Jaroslav Vorlíček

Bakalářská práce

Je domácí vzdělávání rovnocennou alternativou k veřejnému školství? (Případ USA)

Anotace:
Cílem této práce je najít odpověď na výzkumnou otázku, zdali je domácí vzdělávání rovnocennou alternativou standardnímu vzdělávání, které nabízí systém veřejného školství. Tohoto záměru je dosaženo za pomocí analýzy vybraných publikací, které se zabývají testování doma vzdělávané mládeže za pomocí standardizovaných testů SAT, ACT, ITBS a TAP, oproti kontrolní skupině tvořené žáky primárního a sekundárního …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find the answer to the research que-stion whether home education is an equivalent alternative to stan-dard education offered by the public education system. This goal is achieved by analyzing selected publications dealing with testing home-educated youth using standardized SAT, ACT, ITBS, and TAP tests, as opposed to the US primary and secondary school control group. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/x9wbyw/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty