Nikola Hořejší

Bakalářská práce

Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím online marketingu při získávání zaměstnanců. Práce je zaměřena především na sociální sítě, pracovní portály a webové stránky. Teoretická část obsahuje popis personálních činností a možnosti využití internetu při získávání zaměstnanců. V praktické části je analyzováno využití online marketingu při získávání zaměstnanců v konkrétní firmě. Výsledky vyhodnocení slouží …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of online marketing for recruiting employees. The text is focusing mainly on social media, work portals and web sites. The theoretical part provides a description of human resources activities and the possibilities of using the Internet when recruiting new people. The practical part analyzes the use of online marketing when recruiting people in a specific company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/z3isyo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích