Návrh marketingového plánu pro vznik kavárny – Eliáš Pospíšil
Eliáš Pospíšil
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu pro vznik kavárny
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou popisu a analýzy vzniku nové kavárny ARK Coffee Prague. Jejím cílem je vypracování marketingového plánu pro optimální zavedení této kavárny. Práce je rozdělena na dva hlavní úseky. V teoretické části práce jsou představeny pojmy nezbytné pro vytvoření marketingového plánu. Těmi jsou: marketing, marketingový plán, marketingový mix či situační analýza. V této …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the description and analysis of the creation of a new café called ARK Coffee Prague. Its goal is to develop a marketing plan for optimal launching of this café, and the thesis is divided into two main sections. In its theoretical part, concepts necessary for creating a marketing plan are introduced. These are the following: marketing, marketing plan, marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/z90lzp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
A Business Plan for a Hair Studio
Markéta Komárková -
Analýza trhu a marketingový plán vybranej firmy
Zsolt Molnár -
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Markéta Smiřinská -
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Vít Matěja -
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Dana Beitlerová -
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy
Monika Bezecná