Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu – Ondřej Skořepa
Ondřej Skořepa
Bakalářská práce
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor zabývá deskriptivou brandu, značky a reklamy jako takové, jejích druzích a prvcích, zatímco v praktické částí se provádí analýza celkem 16 reklamních spotů společnosti T-Mobile. V …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to research information about the ways, how to reach the attention of video ads consumers. For this purpose this work was split into two parts — theoretical and analytical. Within theoretical part author describes terms as brand, trademark, and advertising itself, also including its various kinds and components. Second part is dedicated to analysis of 16 advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/zpldd4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Jolana Zemánková -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová