Michelle Morávková

Bakalářská práce

Marketingový mix vo vybranom vinárstve

Anotace:
Práca sa zaoberá analýzou marketingového a komunikačného mixu vinárstva Hanúsek. Je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť pojednáva o marketingu, popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovú komunikáciu, trh a jeho charakter, analýzy podnikateľského prostredia a víno ako produkt. Táto časť bakalárskej práce je napísaná tak, aby všetky dôležité aspekty marketingu …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing and communication mix of the Hanúsek Winery. It is divided into two parts, the theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing, describes the various tools of the marketing mix, marketing communication, market and its nature, analysis of the business environment, and wine as a product. This part of the bachelor thesis is written …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/zpoai0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zpoai0 zpoai0/5
16. 4. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.