Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Propagace venkovských obcí
(Karolína Kovaříková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r76xr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce Propagace v rámci 31. ročníku Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2021
(Barbora Svorová)2021, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/n5dta/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
(Petr Žyla)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/owcdn/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce propagace festivalu Setkání/Encounter 2019
(Adam Harton)2019, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/bgpj0/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
(Kateryna Ipatova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace hudebních festivalů v České republice
(Krtilová Krtilová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0ihy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma