Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání – RNDr. Pavel MACH
RNDr. Pavel MACH
Bachelor's thesis
Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání
Strategy, marketing and technology in e-business
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na problematiku internetového obchodování. Popisuje různé druhy obchodních aktivit, jejich výhody i nevýhody proti klasické formě prodeje. Podrobněji se věnuje oblasti IT, která je logicky průkopníkem internetové komunikace a obchodu. Později IT oblast následovaly i další obory a objevovaly se u nich stejné změny ? snižování obchodních marží zásluhou zvyšování konkurenčního …moreAbstract:
This work is focused on the problems of internet business. It describes various kinds of business activities, their advantages and disadvantages in comparison with classic form of shopping. It attends more detailed to IT branch which is logically pioneer of internet communication and business. Lately followed the IT branch next branches and there appeared the same changes ? decreasing od selling margins …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
32892
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACH, Pavel. Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Influencer marketing v elektronickém sportu společnosti Hitpoint s.r.o.
Jan Sekanina -
Aplikace elektronického marketingu v hudební scéně
Vladyslav Tsarenko -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu
Richard Špak -
Užití internetových aukcí k obchodování s vazbou do vzdělávání
Vojtěch BRTUS -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Internetové obchodování v České republice
Lucie Orlová