Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu – Michal ŠALDA
Michal ŠALDA
Bachelor's thesis
Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu
A Comparative Analysis of Advertisements in British and Czech Lifestyle Magazines
Abstract:
The current study deals with the characterictic features of advertisements in Czech and British lifestyle magazines and their decoding in textual, visual and stylistic level. The study reflects linguistic, paralinguistic and stylistic devices, which are used in advertising. The language is considered to be a basic device in context with its visual aspects. The practical part is dedicated to analysis …moreAbstract:
Tato studie se zabývá charakteristickými rysy inzerátů v českých a britských časopisech životního stylu a jejich rozluštěním v textové, vizuální a stylistické rovině. Studie zohledňuje lingvistické, paralingvistické a stylistické prosředky, které jsou využívány v inzerci. Jako základní prostředek v inzerci je považován jazyk v kontextu s vizuálními prostředky. Praktická část je věnována rozboru deseti …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2009
Accessible from:: 13. 5. 2009
Identifier:
11205
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠALDA, Michal. \textit{Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2009. Available from: https://theses.cz/id/qalseh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠALDA, Michal. Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
„Sníh, můžeme tak text nazvat“. Écriture féminine jako aktualizace bachtinovského polyfonního románu
Romana Švachová -
Poradenství pro klienty - hypoteční úvěr: distanční text
Michal Valčík